-
Як влаштований SEL?Як влаштований SEL?
SEL є простим та інтуїтивним у використанні, але ми розуміємо, що у новачків можуть виникати деякі запитання.
Сподіваємося, тобі сподобається на SEL!
-
Що змінилось в новому SEL?Що змінилось в новому SEL?
Найбільшою зміною є наш підхід до того, що ми робимо 'за кулісами'.
Анонс ребрендингу - це лише початок для нас. Сподіваємося, вам сподобались удосконалений UI(user interface), кольорова гама та адаптивна версія для мобільних пристроїв - попереду ще більше змін!
Ми будемо здійснювати ребрендинг поступово. Спочатку ми оновили дизайн. Далі ми почнемо додавати нові функції. А потім... час покаже!
-
Як визначається моя успішність?Як визначається моя успішність?
Середня успішність підраховується залежно від поточної успішності по всіх предметах. Рівень успішності Ви можете побачити біля свого аватара в верхньому лівому вуглі сайта.
-
Як редагувати мій профіль?Як редагувати мій профіль?
Просто відкрий сторінку свого профілю та натисни іконку олівця поряд з розділом, який бажаєш редагувати. Після внесення змін не забудь натиснути 'Зберегти'. Але зміни внесуться не одразу, тому що Ви не можете редагувати всю інформацію - деяка інформація редагується Вашим деканатом за вимогою.
-
Як змінити мій пароль?Як змінити мій пароль?
Відкрий свій профіль, перейди до налаштувань у правому верхньому куті та натисни іконку олівця біля розділу 'Твій акаунт'. Встанови новий пароль та натисни 'Зберегти'. Тобі необхідно буде вказати свій поточний пароль та натиснути 'Зберегти' ще раз, щоб підтвердити зміни.
-
Які вимоги до паролю?Які вимоги до паролю?
Ми дбаєм за безпеку твоїх особистих даннних тому вимоги до паролю мають бути відповідними. Пароль має складатись мінімум з 8-ми символів і включати хотяб одну цифру один спецсимвол. Наприклад Qwerty2021! або VtEi_love5
-
Для чого мені підтверджувати свій обліковий запис за допомогою email?Для чого мені підтверджувати свій обліковий запис за допомогою email?
Безпека наших користувачів дуже важлива для нас, тому іноді ми можемо попросити підтвердження деяких даних.
- Якщо ми запитаємо підтвердження твоєї email-адресу, тобі необхідно буде лише перейти на неї і ввести чотири цифри.
- Якщо ми запитаємо пароль, а ти його не пам'ятаєш, просто натисни 'Не пам'ятаю пароль' та дотримуйся інструкцій у листі, який ми надішлемо на твою електронну пошту.
Якщо у тебе виникнуть проблеми з підтвердженням даних, звернись до нашої Служби підтримки, і ми розглянемо твоє питання.
-
Для чого мені при реєстрації вводити свою залікову книжку?Для чого мені при реєстрації вводити свою залікову книжку?
Наразі в SEL можуть зареєструватись лише студенти нашого інституту, тому для точної перевірки потрібно вводити свою залікову книжку. Якщо Ви навчаєтесь за декількома спеціальностями то в ніякому разі не можна реєструватись декілька раз. У Вас напевно виникло запитання,-"а як я зможу бачити свої бали по різних спеціальностях". Достатньо однієї реєстрації а залікову книжку можна ввести одну на вибір, система сама побачить що Ви навчаєтесь в декількох групах.
-
Чому при вході в особистий кабінет я отримую помилку "Ви не завершили реєстрацію"?Чому при вході в особистий кабінет я отримую помилку "Ви не завершили реєстрацію"?
При реєстрації Ви обов'язково повинні підтвердити свою електронну пошту. Якщо цього не було зроблено вхід стане неможливим, Вам потрібно буде звернутись до адміністратора
-
Чому моя електронна залікова книжка пуста?Чому моя електронна залікова книжка пуста?
Залікова книжка наповнюється по мірі здачі сесії. Якщо вона пуста то в Вас не було ще сесій.
-
Що робити, якщо я не пам'ятаю свій пароль?Що робити, якщо я не пам'ятаю свій пароль?
Кожен з нас колись забував свій пароль – але не хвилюйся, це легко виправити. Натисни Не пам'ятаєш пароль? на сторінці входу та дотримуйся інструкцій на екрані, щоб створити новий пароль.
-
Мій обліковий запис заблокованийМій обліковий запис заблокований
-
Інструкція з вирішення проблемиІнструкція з вирішення проблеми
Якщо у тебе виникла проблема на SEL, це може бути пов'язано з тимчасовими неполадками на сайті.
Будь ласка, дотримуйся наступних інструкцій, щоб спробувати усунути проблему:
1. Переконайся, що ти користуєшся найновішою версією браузера, та онови його, якщо потрібно
2. Очисти cookie-файли та кеш браузера
3. Вийди з браузера та відкрий його знову
4. Вийди зі свого акаунту та знову увійди
Якщо проблема не зникла, будь ласка, спробуй наступне:
- Відкрий ту саму сторінку в іншому браузері, щоб дізнатися, чи з'являється проблема там. Повідом нас, якщо проблема залишиться.
- Вимкни всі плагіни, доповнення або розширення браузера, вийди з нього та відкрий знову.
- Додай https://sel.vtei.edu.ua/ до списку безпечних сайтів у твоєму антивірусі та браузері і переконайся, що антивірус не виявив проблем з твоєю операційною системою.
Якщо ти не знаєш, як виконати ці інструкції, скористайся розділом 'Допомога' у своєму браузері.
-
Як зв'язатися з службою підтримки?
-
Чому мої налаштування профілю не зберігаються?Чому мої налаштування профілю не зберігаються?
Зміни внесуться не одразу, тому що Ви не можете редагувати всю інформацію - деяка інформація редагується Вашим деканатом за вимогою
-
Чому мені не надійшов лист на email після запиту 'Не пам'ятаєш пароль'?Чому мені не надійшов лист на email після запиту 'Не пам'ятаєш пароль'?
Будь ласка, переконайся, що email-адресу введено правильно, та виправ її в разі потреби. Якщо адреса введена правильно, перевір теку 'Спам' своєї електронної пошти - лист міг випадково потрапити туди. Якщо це так, виконай інструкції, зазначені у ньому, та не забудь позначити, що цей лист не є спамом.
Звернись до нашої Служби підтримки, якщо проблеми з відновленням паролю залишаться.