The Repository of VTEI
id: 28233
Title: Розвиток маркетингового потенціалу підприємства (за матеріалами приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР», м. Вінниця)
Authors: Зелінський М.І.
Keywords: маркетинг, маркетинговий потенціал, оцінка маркетингового потенціалу, ринок ювелірних виробів
Date of publication: 2023-02-17 11:46:54
Last changes: 2023-02-17 11:46:54
Year of publication: 2020
Summary: Метою дослідження є розроблення науково-методичних та практичних рекомендацій щодо розвитку маркетингового потенціалу приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР». Завданням дослідження є: встановлення сутності маркетингового потенціалу підприємства, визначення системи показників оцінки маркетингового потенціалу підприємства, дослідження організаційно-економічної характеристики ПП «ГОЛД МАСТЕР» та комплексу маркетингу, дослідження ринку ювелірних виробів та місце ПП «ГОЛД МАСТЕР» на ньому, напрями розвитку маркетингового потенціалу ПП «ГОЛД МАСТЕР». Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ПП «ГОЛД МАСТЕР» в напрямку розвитку його маркетингового потенціалу, а предметом дослідження є теоретичні та методологічні аспекти розвитку маркетингового потенціалу приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР». У процесі написання кваліфікаційної роботи використовувались такі методи: порівняння; графічний; експертних оцінок; комплексного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо розвитку маркетингового потенціалу підприємства на ринку ювелірних виробів. Практична цінність дослідження полягає у розробці чіткого алгоритму розвитку маркетингового потенціалу ПП «ГОЛД МАСТЕР» з аналізом можливостей виходу на зовнішні ринки.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28233
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28233.pdf Size : 211024 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge