Репозиторій ВТЕІ
id: 28182
Назва: Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (за матеріалами туристичної агенції «JoinUP!»)
Автори: Білоцька О.І.
Ключові слова: туризм, стратегічне планування, діяльність, туристичне підприємство, туристичний ринок
Дата публікації: 2023-01-24 11:07:52
Останні зміни: 2023-01-24 11:07:52
Рік видання: 2022
Аннотація: В роботі досліджено поняття стратегічного планування діяльності суб’єктів господарювання туристичної галузі; систематизовано та узагальнено основні підходи до трактування змісту таких понять як – стратегія, – стратегічне планування, – суб’єкти господарювання туристичної галузі; структуризовано етапи процесу формування та реалізації стратегії суб’єктів туристичної діяльності; обґрунтовано методологію оцінювання результативності стратегічного планування діяльності суб’єктів ринку туристичних послуг; досліджено основні тенденції стратегічного планування на підприємствах туристичної галузі України; проведено оцінювання конкурентного середовища туристичного ринку України; проаналізовано й оцінено стан державної політики у сфері стратегічного планування діяльності туристичних підприємства визначити основні напрямки удосконалення системи нормативно-правового регулювання; розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи стратегічного планування діяльності в туристичній галузі України, обґрунтувати пропозиції щодо необхідності проведення змін; сформовано практичні рекомендації щодо розроблення ефективного стратегічного плану для суб’єктів господарювання туристичної галузі України.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28182
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 71 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28182.pdf Розмір : 719907 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити