Репозиторій ВТЕІ
id: 27366
Назва: Marketing management of enterprises and its tools
Автори: Dovhan Yu.
Ключові слова: marketing, management, enterprises, tools
Дата публікації: 2022-01-10 14:32:59
Останні зміни: 2022-01-10 14:32:59
Рік видання: 2021
Аннотація: The paper examines theoretical and practical approaches to business management based on the marketing concepts and tools that are targeted at the market and consumer needs. The paper is devoted to substantiation of theoretical, methodical and practical bases of the application of marketing tools for managing economic activity of enterprises.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27366
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: IX Ukrainian-Polish Scientific Dialogues : International Scientific Conference, Khmelnytskyi, 20-23 October 2021. Khmelnytskyi, 2021. P. 55-57
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27366.pdf Розмір : 699242 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити