Репозиторій ВТЕІ
id: 27254
Назва: Вдосконалення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного бізнесу (за матеріалами ресторану «Шахерезада» (ФОП Шелест Р.П))
Автори: Галицький М.В.
Ключові слова: культура обслуговування, якість, ресторан, організація
Дата публікації: 2021-10-06 10:42:32
Останні зміни: 2021-10-06 10:42:32
Рік видання: 2021
Аннотація: В роботі проаналізовано поняття «культура обслуговування»; досліджено організаційну культуру та її загальну характеристику; виявлено аналіз фінансового стану РК «Шахерезада»; розглянуто якість обслуговування в РК «Шахерезада»; надано пропозиції щодо вдосконалення культури обслуговування в ресторанному бізнесі.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27254
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 35 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27254.pdf Розмір : 216409 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити