The Repository of VTEI
id: 27254
Title: Вдосконалення культури та якості обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного бізнесу (за матеріалами ресторану «Шахерезада» (ФОП Шелест Р.П))
Authors: Галицький М.В.
Keywords: культура обслуговування, якість, ресторан, організація
Date of publication: 2021-10-06 10:42:32
Last changes: 2021-10-06 10:42:32
Year of publication: 2021
Summary: В роботі проаналізовано поняття «культура обслуговування»; досліджено організаційну культуру та її загальну характеристику; виявлено аналіз фінансового стану РК «Шахерезада»; розглянуто якість обслуговування в РК «Шахерезада»; надано пропозиції щодо вдосконалення культури обслуговування в ресторанному бізнесі.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=27254
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 35 с.
In the collections: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27254.pdf Size : 216409 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge