Репозиторій ВТЕІ
id: 26449
Назва: Маркетингове управління олійно-жировим підприємством харчової галузі (за матеріалами Приватного акціонерного товариства «Вінницький олійножировий комбінат», м. Вінниця)
Автори: Довгань Ю.В.
Ключові слова: маркетингове управління підприємством, комплекс маркетингу, олійно-жирове підприємство, харчова галузь
Дата публікації: 2021-01-22 18:29:02
Останні зміни: 2021-01-22 18:29:02
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою дослідження є узагальнення і розвиток науково-методологічних основ маркетингового управління підприємством, виявлення ролі маркетингу в управлінні підприємством, розробка практичних рекомендацій щодо впровадження управління олійно-жировим підприємством харчової галузі, заснованого на маркетингових підходах та принципах. Об’єктом дослідження є процеси управління Приватного акціонерного товариства «Вінницький олійно-жировий комбінат», м. Вінниця (далі – ПрАТ «Вінницький олійно-жировий комбінат»). Предметом дослідження є теоретичні, практичні та методичні аспекти маркетингового управління олійно-жировим підприємством харчової галузі. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в удосконаленні теоретико-методологічних підходів до маркетингового управління олійно-жировим підприємством харчової галузі. Практична цінність дослідження. Запропоновані в дослідженні підходи та одержані результати доведено до рівня методичних узагальнень і конкретних рекомендацій, які призначені для практичного використання в процесі маркетингового управління олійно-жировим підприємством харчової галузі.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26449
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 63 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26449.pdf Розмір : 219833 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити