The Repository of VTEI
id: 26449
Title: Маркетингове управління олійно-жировим підприємством харчової галузі (за матеріалами Приватного акціонерного товариства «Вінницький олійножировий комбінат», м. Вінниця)
Authors: Довгань Ю.В.
Keywords: маркетингове управління підприємством, комплекс маркетингу, олійно-жирове підприємство, харчова галузь
Date of publication: 2021-01-22 18:29:02
Last changes: 2021-01-22 18:29:02
Year of publication: 2020
Summary: Метою дослідження є узагальнення і розвиток науково-методологічних основ маркетингового управління підприємством, виявлення ролі маркетингу в управлінні підприємством, розробка практичних рекомендацій щодо впровадження управління олійно-жировим підприємством харчової галузі, заснованого на маркетингових підходах та принципах. Об’єктом дослідження є процеси управління Приватного акціонерного товариства «Вінницький олійно-жировий комбінат», м. Вінниця (далі – ПрАТ «Вінницький олійно-жировий комбінат»). Предметом дослідження є теоретичні, практичні та методичні аспекти маркетингового управління олійно-жировим підприємством харчової галузі. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в удосконаленні теоретико-методологічних підходів до маркетингового управління олійно-жировим підприємством харчової галузі. Практична цінність дослідження. Запропоновані в дослідженні підходи та одержані результати доведено до рівня методичних узагальнень і конкретних рекомендацій, які призначені для практичного використання в процесі маркетингового управління олійно-жировим підприємством харчової галузі.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26449
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 63 с.
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26449.pdf Size : 219833 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge