id: | 26433 |
---|---|
Назва: | Науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери в навчальних закладах Великого герцогства Люксембург |
Автори: | Самохвал О.О. |
Ключові слова: | науково-прикладні основи, професійна освіта, туристична освіта, мабутні фахівці туристичної сфери, навчальні заклади, трилінгвальна система освіти, німецькомовна країна, Велике герцогство Люксембург |
Дата публікації: | 2021-01-22 12:35:49 |
Останні зміни: | 2021-01-22 12:35:49 |
Рік видання: | 2018 |
Аннотація: | У статті проведено аналіз структури професійної освіти майбутніх фахівців туристичної галузі Великого герцогства Люксембург, визначено траєкторію їх професійного становлення в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Результати наукового дослідження дали змогу узагальнити науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери у навчальних закладах. Визначено, що професійне становлення майбутніх фахівців туристичної галузі в Люксембурзі розпочинається на вторинному освітньому рівні та характеризується поєднанням теоретичної і практичної складової професійної підготовки. В результаті проведеного дослідження виявлено системність і послідовність усіх освітніх ланок Великого герцогства Люксембург, що оптимізує процес професійного становлення майбутніх фахівців туристичної галузі. Встановлено, що характерною особливістю державної політики у системі професійного становлення майбутніх фахівців туристичної сфери діяльності є дотримання принципів послідовності та неперервності. Узагальнюючи науково-прикладні основи професійної освіти туристичної сфери у закладах освіти Великого герцогства Люксембург, зазначено її зорієнтованість на високий професіоналізм та міжнародне визнання майбутніх фахівців, який забезпечується злагодженою та цілеспрямованою роботою організаторів туристичної освіти та їх співпраці з міжнародними партнерами. |
URI: | http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26433 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2018. Вип. 51. С. 184-189 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 26433.pdf Розмір : 1262909 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|