Репозиторій ВТЕІ
id: 26358
Назва: Особливості маркетингу в управлінні збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами споживчого товариства «Кліф», с. Ковалівка, Немирівський район, Вінницька область)
Автори: Прудиус Я.В.
Ключові слова: маркетинг, збут, збутова політика, стимулювання збуту, відділ маркетингу
Дата публікації: 2021-01-18 15:11:53
Останні зміни: 2021-01-18 15:11:53
Рік видання: 2020
Аннотація: Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що автором розроблені організаційні підходи до удосконалення збутової діяльності підприємства та запропоновані комунікаційні маркетингові заходи (реклама, ПР, стимулювання збуту, персональний продаж), що сприятимуть підвищенню ефективності збутової діяльності. Практична цінність кваліфікаційної роботи забезпечується заходами з організаційного вдосконалення роботи маркетингового відділу СТ «Кліф»; запропоновані пропозиції за результатами SWOT-аналізу дозволять підвищити ефективність збутової діяльності підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=26358
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 84 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26358.pdf Розмір : 119326 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити