Репозиторій ВТЕІ
id: 30973
Назва: Стратегія формування товарного асортименту підприємства = Strategy of formation of the product range of the enterprise
Автори: Амонс С. Е., Красняк О. П.
Ключові слова: стратегія, дослідження, товар, асортимент, підприємство, маркетинг, послуги, потреби, споживач
Дата публікації: 2025-01-21 13:15:03
Останні зміни: 2025-01-21 13:15:03
Рік видання: 2020
Аннотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей розробки асортиментної політики з урахуванням світового досвіду формування асортиментної політики, що в підсумку повинна забезпечити підприємству стійкі конкурентні переваги, як на українському, так і на зарубіжних ринках. Товарна політика займає одне з ключових місць в стратегії підприємства і вивчає заходи які направлені на підвищення конкурентоспроможності власної продукції, створенню нових товарів, оптимізації асортименту, подовження життєвого циклу. Проте товарна політика – це не тільки цілеспрямоване формування асортименту і управління ним, але й врахування внутрішніх і зовнішніх факторів впливу на товар, просування на ринок і реалізація, юридичне підкріплення такої діяльності, ціноутворення як засіб досягнення стратегічних цілей товарної політики організації. Встановлено, що залежність підприємств в сучасних економічних умовах від впливу зовнішнього середовища обумовлюють необхідність створення системи формування товарних стратегій, здатної швидко і ефективно реагувати на ринкові потреби. Доведено, що формування стратегії товарного асортименту підприємства має базуватися на сукупній оцінці як внутрішніх, так і зовнішніх можливостей підприємства, що визначаються його ринковим потенціалом.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=30973
Тип видання: Стаття у закордонних наукових виданнях
Видавництво: Slovak international scientific journal. 2020. № 43, Vol. 2. P. 3-9.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 30973.pdf Розмір : 882092 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити