| id: | 30967 |
|---|---|
| Title: | Використання інноваційних технологій в баскетболі = The use of innovative technologies in basketball |
| Authors: | Васькевич С. С., Шкондя В. В. |
| Keywords: | баскетбол, фітнес-програми, фізичні якості, здоров’я, інноваційні технології |
| Date of publication: | 2025-01-21 12:57:59 |
| Last changes: | 2025-01-21 12:57:59 |
| Year of publication: | 2020 |
| Summary: | В статті розглядаються інноваційні технології баскетболу. Впровадження фітнесу в навчально-тренувальний процес баскетболістів. Вплив тренувань фітнесу на відновлення спортсменів, розвиток сили, витривалості, спритності та швидкості спортсменів баскетболістів. Сприятливий вплив на здоров'я гравця супроводжується розвитком стійкої психіки і вольового характеру спортсмена. Комплексні тренування фітнесу покращують ініціативність і комунікабельність особистості на майданчику, розвиває фізичні якості та покращує результати гри, а динамічний процес мотивує на змаганнях до пошуку креативних рішень у важких ситуаціях. Тому для перемоги у змаганнях та покращення спортивного результату спортсменів потрібно використовувати інноваційні технології тренування баскетболістів. Фітнес-програми сприяють зацікавленню та залученню молоді до фізичного виховання і спорту. Багатогранність відносно нового напрямку, а саме різновидів фітнесу, дає можливість займатися ним не тільки дівчатам, а і хлопцям, спортсменам високої кваліфікації що дає можливість урізноманітнити заняття. Відповідна рухова активність сприяє досягненню бажаного рівня спортивних тренувань, покращення здоров’я та сприяє довголіттю. |
| URI: | http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=30967 |
| Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
| Publication: | Науковий часопис Українського державного університету ім. М. Драгоманова. 2020. Вип. 6 (126). С. 27-30. DOI: 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.6(126).06 |
| In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ |
| Published by: | Адміністратор |
| File : 30967.pdf Size : 302343 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|
| |