The Repository of VTEI
id: 29617
Title: Управління лояльністю споживачів послуг у сфері готельного бізнесу (за матеріалами «ТОВ «Готель Приват», готель «Франція», м. Вінниця»)
Authors: Воронова А.О.
Keywords: управління, лояльність, споживач, готельний бізнес, індустрія гостинності
Date of publication: 2024-10-08 09:22:32
Last changes: 2024-10-08 09:22:32
Year of publication: 2024
Summary: У кваліфікаційній роботі охарактеризовано поняття та види формування лояльності у споживачів готельних послуг. Узагальнено особливості формування лояльності у споживачів. Проаналізовано організаційно-економічний стан досліджуваного закладу. Здійснено оцінку рівня задоволеності споживачів готелю "Франція". Розроблено пропозиції щодо підвищення лояльності споживачів досліджуваного закладу. Сформувано стратегію лояльності споживачів у готелі "Франція".
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29617
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 47 с.
In the collections: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29617.pdf Size : 5058028 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge