Репозиторій ВТЕІ
id: 29606
Назва: Електронний маркетинг як інструмент посилення позицій туристичного підприємства на міжнародному ринку (на матеріалах ТОВ «СТП «Свіжий вітер»)
Автори: Сеймен Р.
Ключові слова: споживач, поведінка, методи дослідження
Дата публікації: 2024-09-23 11:12:52
Останні зміни: 2024-09-23 11:12:52
Рік видання: 2023
Аннотація: Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо застосування інструментів електронного маркетингу для посилення позицій туристичного підприємства ТОВ «СТП «Свіжий вітер» на міжнародному ринку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29606
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 64 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29606.pdf Розмір : 1812385 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити