Репозиторій ВТЕІ
id: 29599
Назва: Підвищення якості обслуговування споживачів в закладах готельно-ресторанного бізнесу (за матеріалами «Підприємець Вардазарук Юрій Васильович, торговельновідпочивальний комплекс «Зорепад», с. Космач, Івано-Франківськ обл.»)
Автори: Сіреджук О.
Ключові слова: споживач, поведінка, методи дослідження
Дата публікації: 2024-09-23 10:23:05
Останні зміни: 2024-09-23 10:23:05
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою дослідження є розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29599
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 51 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29599.pdf Розмір : 1409945 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити