The Repository of VTEI
id: 29599
Title: Підвищення якості обслуговування споживачів в закладах готельно-ресторанного бізнесу (за матеріалами «Підприємець Вардазарук Юрій Васильович, торговельновідпочивальний комплекс «Зорепад», с. Космач, Івано-Франківськ обл.»)
Authors: Сіреджук О.
Keywords: споживач, поведінка, методи дослідження
Date of publication: 2024-09-23 10:23:05
Last changes: 2024-09-23 10:23:05
Year of publication: 2024
Summary: Метою дослідження є розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29599
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 51 с.
In the collections: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29599.pdf Size : 1409945 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge