Репозиторій ВТЕІ
id: 29573
Назва: Інноваційні підходи до формування міжнародної комунікаційної політики підприємства в кризових умовах
Автори: Хачатрян В.В., Стратійчук В.М.
Ключові слова: міжнародна комунікаційна політика, інноваційний підхід, кризові умови, міжнародний ринок
Дата публікації: 2024-09-01 18:31:59
Останні зміни: 2024-09-01 18:31:59
Рік видання: 2023
Аннотація: У статті здійснено аналіз сутності міжнародної комунікаційної політики підприємства. Виокремлено основні підходи науковців щодо трактування даного поняття. Визначено цілі комунікаційної політики підприємства з міжнародною діяльністю. Побудовано типову модель комунікаційного процеус підприємства з міжнародною діяльністю. Виділено чинники, що впливають на ефективність комунікаційної політики підприємства з міжнародною діяльністю. Узагальнено критерії оцінювання якісних показників ефективності комунікаційної політики міжнародної компанії, а також основні методи оцінювання ефективності комунікативної політики підприємства. Запропоновано інноваційні принципи реалізації комунікаційної політики на міжнародному ринку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29573
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Modeling the development of the economic systems. 2023. № 3. С. 38-44
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29573.pdf Розмір : 652147 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити