Репозиторій ВТЕІ
id: 29561
Назва: Менеджмент як фактор успіху в туристичних агентствах: стратегії та практики
Автори: Горбатюк Ю.О., Антонюк К.Г.
Ключові слова: менеджмент в туризмі, туристичні агенції, туризм, управління туризмом
Дата публікації: 2024-09-01 16:03:30
Останні зміни: 2024-09-01 16:03:30
Рік видання: 2023
Аннотація: Туристична галузь є однією з найбільш важливих та динамічних індустрій у світі, і її внесок у глобальну економіку значний. Успіх туристичних агентств, які працюють у цій галузі, визначається безліччю чинників, проте одним із найкритичніших є ефективний менеджмент та стратегічне планування. Туристичні агентства, які ефективно управляють своєю діяльністю, можуть забезпечити не тільки власний успіх, але й сприяти розвитку туристичної галузі в цілому. Отже, менеджмент в цій сфері має ключове значення.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29561
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 листоп. 2023 р. Харків, 2023. Ч. 1. С. 52-54
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29561.pdf Розмір : 1078038 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити