Репозиторій ВТЕІ
id: 29499
Назва: Організація роботи інженерно-технічних служб у готелях та шляхи її удосконалення (за матеріалами «ТОВ «Готель Приват», готель «Франція», м. Вінниця»)
Автори: Олексієнко К.
Ключові слова: інженерні системи, готелі, енергоощадні технологій, "зелений ключ", екологічна сталість, інженерно-технічні служби
Дата публікації: 2024-07-01 09:46:04
Останні зміни: 2024-07-01 09:46:04
Рік видання: 2024
Аннотація: Готельна індустрія стає все більш конкурентною, і готелям важливо мати добре організовані інженерно-технічні служби, щоб забезпечити безперебійну роботу та задовольнити потреби гостей. Проте, і зростання екологічних проблем стає рушієм щодо пошуку та впровадження енергоощадних, ефективних та сучасних технологій. Тому готелі все більше уваги приділяють економії енергії та ресурсів. Організація роботи інженерно-технічних служб у готелях є важливою складовою успішного ведення готельного бізнесу. Постійне вдосконалення роботи цих служб допоможе готелям йти в ногу з часом, задовольнити потреби гостей та стати більш конкурентоспроможними.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29499
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 46 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29499.pdf Розмір : 6029264 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити