Репозиторій ВТЕІ
id: 29455
Назва: Формування іміджу закладів ресторанного господарства (на матеріалах кафе-бару «Білий налив»)
Автори: Захаревич С.
Ключові слова: імідж, формування іміджу, методи оцінки іміджу, ресторанне господарство
Дата публікації: 2024-06-18 14:16:25
Останні зміни: 2024-06-18 14:16:25
Рік видання: 2023
Аннотація: У кваліфікаційній роботі розкрито сутність поняття імідж підприємств та досліджено зарубіжний досвід формування іміджу в закладах ресторанного господарства. Проаналізовано етапи формування іміджу та охарактеризовано методи його оцінки. Проведено аналіз організаційно-економічної діяльності закладу ресторанного господарства кафе-бару «Білий налив». Проаналізувано та проведено оцінку іміджу у досліджуваному закладі. Визначено напрями забезпечення ефективності використання іміджу кафе-бару «Білий налив».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29455
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 54 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29455.pdf Розмір : 5187605 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити