Репозиторій ВТЕІ
id: 29440
Назва: Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Собко Марина Русланівна, туристична агенція «Marvin-Tour», м. Вінниця»)
Автори: Свічинський Д.
Ключові слова: соціальні мережі, туристичні продукти, просування туристичного продукту
Дата публікації: 2024-06-18 12:32:28
Останні зміни: 2024-06-18 12:32:28
Рік видання: 2024
Аннотація: Мета дослідження – вивчення можливостей соціальних мереж для просування туристичного продукту.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29440
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 47 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29440.pdf Розмір : 4972270 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити