The Repository of VTEI
id: 29440
Title: Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Собко Марина Русланівна, туристична агенція «Marvin-Tour», м. Вінниця»)
Authors: Свічинський Д.
Keywords: соціальні мережі, туристичні продукти, просування туристичного продукту
Date of publication: 2024-06-18 12:32:28
Last changes: 2024-06-18 12:32:28
Year of publication: 2024
Summary: Мета дослідження – вивчення можливостей соціальних мереж для просування туристичного продукту.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29440
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 47 с.
In the collections: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29440.pdf Size : 4972270 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge