Репозиторій ВТЕІ
id: 29430
Назва: Інтернет-маркетинг як інструмент підвищення конкурентноспроможності туристичного підприємства (на матеріалах туристичного агентства «Love Travel»)
Автори: Фуркевич А.
Ключові слова: Інтернет-маркетинг, туристичне підприємство, Інтернет-технології, конкурентоспроможність, соціальний медіа-маркетинг
Дата публікації: 2024-06-17 16:12:19
Останні зміни: 2024-06-17 16:12:19
Рік видання: 2023
Аннотація: У роботі розглянуто роль Інтернет-маркетингу в діяльності туристичних підприємств; проаналізовано ефективність використання інструментів соціального медіа маркетингу для підвищення конкурентоспроможності в індустрії туризму; охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності в індустрії туризму; розглянуто організаційно-економічну характеристику туристичного агентства «Love Travel»; проаналізовано маркетингову діяльність туристичного агентства «Love Travel»; охарактеризовано конкурентне середовище та конкурентні переваги ТА «Love Travel»; розроблено пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності туристичного агентства «Love Travel»; розглянуто перспективи розвитку туристичної галузі завдяки передовим Інтернет технологіям; досліджено перспективи використання новітніх форм Інтернет-маркетингу українськими підприємствами.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29430
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 66 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29430.pdf Розмір : 6857371 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити