The Repository of VTEI
id: 29430
Title: Інтернет-маркетинг як інструмент підвищення конкурентноспроможності туристичного підприємства (на матеріалах туристичного агентства «Love Travel»)
Authors: Фуркевич А.
Keywords: Інтернет-маркетинг, туристичне підприємство, Інтернет-технології, конкурентоспроможність, соціальний медіа-маркетинг
Date of publication: 2024-06-17 16:12:19
Last changes: 2024-06-17 16:12:19
Year of publication: 2023
Summary: У роботі розглянуто роль Інтернет-маркетингу в діяльності туристичних підприємств; проаналізовано ефективність використання інструментів соціального медіа маркетингу для підвищення конкурентоспроможності в індустрії туризму; охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності в індустрії туризму; розглянуто організаційно-економічну характеристику туристичного агентства «Love Travel»; проаналізовано маркетингову діяльність туристичного агентства «Love Travel»; охарактеризовано конкурентне середовище та конкурентні переваги ТА «Love Travel»; розроблено пропозиції щодо покращення конкурентоспроможності туристичного агентства «Love Travel»; розглянуто перспективи розвитку туристичної галузі завдяки передовим Інтернет технологіям; досліджено перспективи використання новітніх форм Інтернет-маркетингу українськими підприємствами.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29430
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 66 с.
In the collections: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29430.pdf Size : 6857371 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge