Репозиторій ВТЕІ
id: 29429
Назва: Міжнародний досвід використання історико-культурної спадщини у формування бренду туристичних дестинацій (на матеріалах ТОВ «Туристичний оператор «Бомба-тур»)
Автори: Радзіховська А.
Ключові слова: туристична дестинація, історико-культурна спадщина, бренд, туроператор, стратегії формування
Дата публікації: 2024-06-17 16:10:34
Останні зміни: 2024-06-17 16:10:34
Рік видання: 2023
Аннотація: У роботі розглянуто історико-культурну спадщину як чинник соціально-економічного розвитку території; охарактеризовано бренд туристичної дестинації та його складові; наведено приклади міжнародного досвіду використання історико-культурної спадщини для формування бренду туристичних дестинацій; надано характеристику історико-культурної спадщини України; проведено аналіз господарської діяльності ТОВ «ТО «Бомба-тур»; досліджено маркетингові аспекти діяльності «ТО «Бомба-тур» щодо формування бренду туристичної дестинації; наведено рекомендації щодо розробки основних стратегій формування бренду туристичних дестинацій України; надано рекомендації щодо формування нових туристичних маршрутів України на основі її історико-культурної спадщини; проведено аналіз умов збільшення потоку іноземних туристів на основі запропонованих заходів для «ТО «Бомба-тур».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29429
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 65 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29429.pdf Розмір : 8140601 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити