Репозиторій ВТЕІ
id: 29419
Назва: Конкурентна позиція туристичного підприємства та шляхи її підвищення (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Юхимова Ірина Олександрівна, туристична агенція «Мегатур», м. Вінниця»)
Автори: Атаманчук В.
Ключові слова: туристичне підприємство, конкурентоспроможність, Інтернет-інструменти, туристична агенція «Мегатур»
Дата публікації: 2024-06-17 15:48:11
Останні зміни: 2024-06-17 15:48:11
Рік видання: 2024
Аннотація: У роботі розглянуто сутність, значення та ознаки конкурентоспроможності туристичного підприємства; проаналізовано складові конкурентоспроможності туристичної агенції; розглянуто організаційно-економічну характеристику туристичної агенції «Мегатур»; досліджено чинники конкурентоспроможності туристичної агенції «Мегатур»; проаналізовано стратегії розвитку туристичної агенції «Мегатур» в умовах конкуренції; надано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності туристичної агенції «Мегатур» завдяки Інтернет-інструментам; розроблено концепції програмного забезпечення для туристичної агенції «Мегатур».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29419
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 46 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29419.pdf Розмір : 4528150 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити