Репозиторій ВТЕІ
id: 29417
Назва: Просування та реалізація туристичного продукту туристичним підприємством (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Волинець Артур Анатолійович, туристична агенція «Артур-Євротур», м. Житомир)
Автори: Шевчук О.
Ключові слова: туристичний продукт, туристичне підприємство, просування, реалізація, інноваційні канали, турагенція «Артур-Євротур»
Дата публікації: 2024-06-17 15:39:49
Останні зміни: 2024-06-17 15:39:49
Рік видання: 2024
Аннотація: У роботі розглянуто основні риси та еволюцію концепції просування туристичної продукції; окреслено методи і засоби просування туристичної продукції; досліджено формування стратегії просування та збуту туристичної продукції; охарактеризовано організаційно-економічну діяльність турагенції «АртурЄвротур»; проаналізовано методи та способи просування туристичної продукції в туристичній агенції «Артур-Євротур»; оцінено вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування стратегії просування та реалізації туристичної продукції турагенцією; надано рекомендації щодо використання інноваційних каналів просування туристичних послуг в контексті стратегії турагенції «Артур-Євротур»; сформульовано пропозиції щодо стимулювання збуту туристичної продукції турагенцією «Артур-Євротур».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29417
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 46 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29417.pdf Розмір : 4475910 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити