Репозиторій ВТЕІ
id: 29375
Назва: Вплив SMM на підприємства туристичної індустрії
Автори: Кізюн А.Г., Фуркевич А.В.
Ключові слова: SMM, туристична індустрія, туристичне підприємство, Інтернет, соціальні мережі, медіа маркет
Дата публікації: 2024-06-14 12:07:38
Останні зміни: 2024-06-14 12:07:38
Рік видання: 2023
Аннотація: В досліджені відмічено, що традиційно компанії туристичної сфери одними з перших впроваджують технологічні нововведення для розвитку бізнесу, і соціальні мережі єпровіднимм каналом у цьому технологічному новаторстві.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29375
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку гостинності та туризму : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 листоп. 2023 р. Харків, 2023. Ч. 1. С. 95-98
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29375.pdf Розмір : 2154774 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити