The Repository of VTEI
id: 29375
Title: Вплив SMM на підприємства туристичної індустрії
Authors: Кізюн А.Г., Фуркевич А.В.
Keywords: SMM, туристична індустрія, туристичне підприємство, Інтернет, соціальні мережі, медіа маркет
Date of publication: 2024-06-14 12:07:38
Last changes: 2024-06-14 12:07:38
Year of publication: 2023
Summary: В досліджені відмічено, що традиційно компанії туристичної сфери одними з перших впроваджують технологічні нововведення для розвитку бізнесу, і соціальні мережі єпровіднимм каналом у цьому технологічному новаторстві.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29375
Publication type: Тези доповіді
Publication: Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку гостинності та туризму : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 листоп. 2023 р. Харків, 2023. Ч. 1. С. 95-98
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 29375.pdf Size : 2154774 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge