Репозиторій ВТЕІ
id: 29369
Назва: Формування бренду туристичної дестинації як фактор регіональної політики
Автори: Кізюн А.Г.
Ключові слова: туристична дестинація, бренд туристичної дестинації, брендинг, імідж, інструменти, регіональна політика
Дата публікації: 2024-06-14 11:32:04
Останні зміни: 2024-06-14 11:32:04
Рік видання: 2023
Аннотація: В статті проаналізовано сутність та значення бренду туристичної дестинації, розглянуто інструменти для формування ефективного іміджу туристичної дестинації, подано алгоритм формування бренду туристичної дестинації, доведено, що бренд туристичної дестинації є важливим фактором регіональної політики.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29369
Тип видання: Збірник наукових праць
Видавництво: Індустрія гостинності: стан, тенденції та тренди розвитку : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Вінниця, 19 жовт. 2023. Вінниця, 2023. С. 94-102
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29369.pdf Розмір : 863654 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити