Репозиторій ВТЕІ
id: 29352
Назва: Удосконалення організації служби обслуговування в готелях (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Педорченко Ольга Сергіївна, готельно-ресторанний комплекс «Drive Club», м. Вінниця»)
Автори: Остапчук О.
Ключові слова: готельне господарство, служба обслуговування, функції та принципи роботи служби обслуговування
Дата публікації: 2024-06-13 15:25:13
Останні зміни: 2024-06-13 15:25:13
Рік видання: 2024
Аннотація: В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи організації роботи закладів готельного господарства; вивчено основні функції̈ та принципи роботи служби обслуговування на підприємствах готельного господарства; виконано організаційно-економічну характеристику готелю; здійснено аналіз організації роботи служби обслуговування готельно- ресторанного комплексу «Drive Club»; виявлено ключові недоліки організації роботи служби обслуговування готельно-ресторанного комплексу «Drive Club»; запропоновано рекомендації щодо вдосконалення організації роботи служби обслуговування готельно-ресторанного комплексу «Drive Club».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29352
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 56 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29352.pdf Розмір : 6661890 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити