Репозиторій ВТЕІ
id: 29318
Назва: Інноваційні інструменти маркетингових стратегій розвитку туризму на регіональному рівні = Innovative tools of tourism development marketing strategies at the regional level
Автори: Графська О.І., Головчук Ю.О., Кулик О.М.
Ключові слова: інноваційні інструменти, маркетингові стратегії, регіональна економіка, туризм, розвиток
Дата публікації: 2024-05-09 17:23:37
Останні зміни: 2024-05-09 17:23:37
Рік видання: 2023
Аннотація: У статті узагальнено науково-практичні підходи до реалізації маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму та виокремлено і охарактеризовано їх ключові інноваційні інструменти. Стратегії територіального маркетингу останнім часом стали актуальним предметом наукових досліджень і популярним інструментом для просування регіонів і підвищення їх конкурентоспроможності. Маркетингові стратегії регіонального розвитку – це ініціативи, спрямовані на промоцію та покращення економічних і соціальних умов конкретного регіону. Обґрунтовано застосування таких елементів маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму як нішевий туризм, цифрові платформи і сторітелінг. Пропоновані інноваційні маркетингові інструменти можуть бути використані для розробки ефективних стратегій розвитку туризму на регіональному рівні. Однак ефективність цих стратегій може відрізнятися залежно від контексту та особливостей регіону
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29318
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Інфраструктура ринку. 2023. №71. С. 207-209
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29318.pdf Розмір : 132884 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити