The Repository of VTEI
id: 29289
Title: Формування комунікаційної стратегії суб’єктів господарювання = Formation of the communication strategy of business entities
Authors: Середницька Л.П., Павлюк Т.І.
Keywords: комунікація, стратегія, критерії, показники, стратегія, стратегічне управління, суб’єкти господарювання, ефективність
Date of publication: 2024-05-09 14:28:53
Last changes: 2024-05-09 14:28:53
Year of publication: 2024
Summary: Стаття присвячена дослідженню методів формування комунікаційної стратегії в маркетингу значенню цих методів для сучасних підприємств та організацій. Маркетингові комунікації – це взаємодія між суб'єктами маркетингової системи, що дозволяє узгоджувати та приймати рішення щодо маркетингових дій. Для розкриття цієї теми ми провели дослідження соціально-економічного характеру та дослідили формування комунікаційної стратегії. В різних аспектах: зокрема у філософському, дослідили сучасні технології формування разом із факторами впливу зовнішнього середовища та проаналізували наукові джерела. У ході проведення роботи окреслено внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування стратегій комунікації. Також наведено приклади застосування сучасних та нестандартних методів формування комунікаційної стратегії у міжнародній практиці.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29289
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економіка та суспільство. 2024. Вип. 60. 8 с.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 29289.pdf Size : 312234 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge