The Repository of VTEI
id: 29167
Title: Формування бренду закладів індустрії гостинності = Formation of the brand of hospitality industry
Authors: Рябенька М.О., Лук'янець А.В.
Keywords: бренд, ребрендинг, індустрія гостинності, готельний та ресторанний бізнес, маркетингові комунікації
Date of publication: 2024-01-08 11:07:19
Last changes: 2024-01-08 11:07:19
Year of publication: 2023
Summary: У статті розкрито процес формування бренду в закладах індустрії гостинності. Проаналізовано основні стратегічні напрями формування бренду та розглянуто основні етапи завоювання ринку закладів індустрії гостинності за рахунок формування бренду. Запропоновано основні дії при ребрендингу в більший високий сегмент, оскільки ребрендинг повинен відрізнятися від конкурентів. Відзначено, що професійне виконання комплексу маркетингових комунікацій у формуванні бренду може захистити підприємства від маркетингових атак конкурентів готельного та ресторанного бізнесу, можливості із не високими витратами входити на новий ринок послуг індустрії гостинності, знизити витрат щодо просування закладу та підвищити корпоративну культуру закладів індустрії гостинності. Розглянуто маркетингові комунікації, які вливають на формування бренду в закладах індустрії гостинності. Визначено особливості впливу маркетингових комунікацій на формування бренду.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29167
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економіка та суспільство. 2023. Вип. 55. 7 с.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 29167.pdf Size : 313084 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge