The Repository of VTEI
id: 29157
Title: Розвиток маркетингової стратегії позиціювання підприємства та його товарів (за матеріалами Акціонерного товариства «Бердичівський машинобудівний завод «Прогрес», м. Бердичів, Житомирської обл.)
Authors: Гуцало О.
Keywords: позиціонування, маркетингова стратегія позиціонування підприємства, маркетингова стратегія позиціонування товарів
Date of publication: 2023-12-26 13:32:41
Last changes: 2023-12-26 13:32:41
Year of publication: 2023
Summary: Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних засад управління маркетинговою діяльністю АТ «Бердичівський машинобудівний завод» «Прогрес». Об’єктом дослідження даної роботи є процес розвитку маркетингової стратегії позиціонування АТ «Бердичівський машинобудівний завод» «Прогрес». Підприємство спеціалізується на виробництві технологічного обладнання для хімічної, нафтової та газової промисловості, а також на виробництві агрегатів і систем для автоматизації промислових процесів. Предмет кваліфікаційної роботи – сутність, роль, типи, підходи, процес розробки маркетингової стратегії позиціонування АТ «Прогрес» та його товарів. Для досягнення мети, будемо використовувати методи як емпіричного, так і теоретичного дослідження, а також і загальнонаукові методи: аналіз; узагальнення; моделювання та класифікація. Наукова новизна роботи полягає в досліджені та описі сучасних маркетингових стратегіях позиціонування підприємств та їх товарів: їх суть, переваги, недоліки, а також надані ефективні способи їх використання. Практична цінність роботи полягає в аналізі економічного стану підприємства, та в розгляді можливих застосувань нової маркетингової стратегії, яка може удосконалити маркетингову стратегію позиціонування компанії.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=29157
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 58 с.
In the collections: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29157.pdf Size : 5846451 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge