The Repository of VTEI
id: 28986
Title: Маркетинг сталого розвитку: досвід ЄС = Sustainable development marketing: EU experience
Authors: Довгань Ю.В., Середницька Л.П.
Keywords: сталий розвиток, маркетинг сталого розвитку, ЄС, оздоровлення харчування, олійно-жирові продукти
Date of publication: 2023-08-28 16:30:16
Last changes: 2023-08-28 16:30:16
Year of publication: 2023
Summary: Стаття присвячена висвітленню тривалого та ефективного досвіду ЄС на шляху реалізації концепції маркетингу сталого розвитку. Наведено основні вимоги до інформації, яку подають у щорічній фінансовій звітності компанії ЄС щодо дотримання стандартів сталого розвитку. Визначено поняття «сталий розвиток» та «маркетинг сталого розвитку», окреслено цілі сталого розвитку в соціально-економічній сфері. Відзначено, що характерними рисами маркетингу сталого розвитку є сприяння задоволенню людських потреб та одночасному розвитку, добробуту місцевих спільнот і суспільства в цілому; сприяння розвитку економічних обмінів на рівні макроекономічної системи; заощадливість у використанні ресурсів. Висвітлено практику реалізації підходів маркетингу сталого розвитку ЄС у сфері оздоровлення харчування населення завдяки «здоровим» олійно-жировим продуктам.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28986
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економіка та суспільство. 2023. Вип. 49. 8 с.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 28986.pdf Size : 507664 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge