Репозиторій ВТЕІ
id: 28901
Назва: Дослідження структури маркетингового середовища підприємств туристичного бізнесу
Автори: Мазуркевич І.О.
Ключові слова: маркетингове середовище, туристське підприємство, стратегія, управління
Дата публікації: 2023-07-12 15:26:05
Останні зміни: 2023-07-12 15:26:05
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті проаналізовано існуючі підходи до визначення поняття "маркетингове середовище" підприємств туристичного бізнесу. Увагу приділено вивченню складу та структури маркетингового середовища туристського підприємства.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28901
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 14-16 верес. 2021 р. Вінниця, 2021. Ч. 3. С. 201-210
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28901.pdf Розмір : 378558 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити