Репозиторій ВТЕІ
id: 28899
Назва: Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства та шляхи підвищення її ефективності (за матеріалами туристичної агенції "JoinUP! to travel")
Автори: Зятковська А.А.
Ключові слова: стратегічне планування, маркетингової діяльності туристичного підприємства, маркетингова діяльність підприємства, туристичне підприємство
Дата публікації: 2023-07-12 15:21:21
Останні зміни: 2023-07-12 15:21:21
Рік видання: 2022
Аннотація: В роботі розглянуто стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства та шляхи підвищення її ефективності.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28899
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 50 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28899.pdf Розмір : 455384 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити