The Repository of VTEI
id: 28883
Title: Формування фірмового стилю в закладах ресторанного господарства (за матеріалами ресторану "T-Bone")
Authors: Вакановський О.Л.
Keywords: імідж, фірмовий стиль, конкурентоспроможність, торгова марка, логотип, фірмовий знак
Date of publication: 2023-07-11 17:16:37
Last changes: 2023-07-11 17:16:37
Year of publication: 2022
Summary: Значення фірмового стилю для підприємств ресторанного бізнесу є визначальним в умовах стрімкого його розвитку. Фірмовий стиль являється обличчям закладу ресторанного господарства і саме за його заклад створює перше враження на відвідувачів. Фірмовий стиль посилює ефективність рекламної комунікації із споживачами і дозволяє підвищити ефективність рекламних та маркетингових інвестицій у бренд. Фірмовий стиль підвищує довіру у споживачів та сприяє підвищенню загального іміджу та репутації закладу на ринку ресторанних послуг. У результаті, фірмовий стиль сучасного закладу ресторанного бізнесу формує його імідж та допомагає споживачеві виокремити заклад серед конкурентів, а також, що найважливіше, швидко відрізнити продукцію та послуги цього
підприємства від пропозицій конкурентів.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28883
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 50 с.
In the collections: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28883.pdf Size : 789211 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge