Репозиторій ВТЕІ
id: 28840
Назва: Інструменти інноваційного маркетингу в стратегії управління підприємством ресторанного бізнесу (за матеріалами ресторану "Лезгинка")
Автори: Желавська В.С.
Ключові слова: маркетинг, інструменти, ціна, товар, просування, інновації, інноваційний маркетинг, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2023-07-11 12:40:18
Останні зміни: 2023-07-11 12:40:18
Рік видання: 2022
Аннотація: Маркетингова інноваційна активність багато в чому визначає якість економічного зростання підприємства. Тому її оцінка повинна бути спрямована на результативність роботи всіх складових змін, включаючи створення нових товарів і впровадження нових послуг, застосування нових технологій і ресурсів тощо. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є розробка стратегічних напрямків розвитку ресторану на основі впровадження інноваційних інструментів маркетингу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28840
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2022. 49 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28840.pdf Розмір : 183276 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити