The Repository of VTEI
id: 28840
Title: Інструменти інноваційного маркетингу в стратегії управління підприємством ресторанного бізнесу (за матеріалами ресторану "Лезгинка")
Authors: Желавська В.С.
Keywords: маркетинг, інструменти, ціна, товар, просування, інновації, інноваційний маркетинг, ресторанний бізнес
Date of publication: 2023-07-11 12:40:18
Last changes: 2023-07-11 12:40:18
Year of publication: 2022
Summary: Маркетингова інноваційна активність багато в чому визначає якість економічного зростання підприємства. Тому її оцінка повинна бути спрямована на результативність роботи всіх складових змін, включаючи створення нових товарів і впровадження нових послуг, застосування нових технологій і ресурсів тощо. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є розробка стратегічних напрямків розвитку ресторану на основі впровадження інноваційних інструментів маркетингу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28840
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2022. 49 с.
In the collections: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28840.pdf Size : 183276 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge