The Repository of VTEI
id: 28809
Title: Просування готельних послуг в соціальних мережах
Authors: Онищук Н.В.
Keywords: стратегія, конкуренція, соціальні мережі
Date of publication: 2023-07-11 10:31:22
Last changes: 2023-07-11 10:31:22
Year of publication: 2023
Summary: В останні роки готельна індустрія активно почала використовувати соціальні мережі, як частину своєї маркетингової кампанії, для проведення комунікаційної та збутової політики. Соціальні мережеві канали — це засоби, за допомогою яких готель рекламує себе та спілкується з відвідувачами. Таким чином, соціальні мережі мають перспективний характер просування готельних послуг, але досі не досліджені переваги та недоліки використання такого маркетингового просування.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28809
Publication type: Тези доповіді
Publication: Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти : тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 17-18 трав. 2023 р.). Київ, 2023. С. 235-238
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 28809.pdf Size : 1080018 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge