Репозиторій ВТЕІ
id: 28779
Назва: Управління лояльністю споживачів у сфері ресторанного бізнесу (за матеріалами кафе-бару "Над річкою")
Автори: Бурковська О.В.
Ключові слова: лояльність, програма лояльності, заклади ресторанного бізнесу
Дата публікації: 2023-07-10 16:23:24
Останні зміни: 2023-07-10 16:23:24
Рік видання: 2023
Аннотація: У кваліфікаційній роботі розкрито сутність та критерії лояльності споживачів підприємств. Охарактеризовано програму лояльності споживачів та досліджено процес розробки та управління програми лояльності споживачів ресторанної сфери. Проведено оцінку та проаналізовано фінансово-господарську діяльності кафе-бару «Над річкою». Здійснено оцінку рівня задоволеності споживачів досліджуваним закладом. Розроблено шляхи щодо удосконалення процесу управління лояльністю споживачів. Запропоновано новітні засоби для поліпшення лояльності у кафе-барі "Над річкою".
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28779
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 47 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28779.pdf Розмір : 658984 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити