Репозиторій ВТЕІ
id: 28767
Назва: Перспективи розвитку безконтактних послуг у ресторанному бізнесі (на матеріалах кав’ярні «Simple Coffee bar»)
Автори: Козуляк О.А.
Ключові слова: послуги, гостинність, ресторанний бізнес, безконтактні послуги, кав'ярня
Дата публікації: 2023-07-10 15:14:39
Останні зміни: 2023-07-10 15:14:39
Рік видання: 2023
Аннотація: Суть безконтактного обслуговування в сфері гостинності полягає у використанні передових технологій для запобігання непотрібного контакту між людьми, створюючи таким чином найбезпечнішу комунікацію із обслуговуванням як для клієнтів, так і для працівників. Мета дослідження полягає у розробці напрямків підвищення ефективності безконтактних послуг у закладах гостинності.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28767
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 50 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28767.pdf Розмір : 892571 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити