Репозиторій ВТЕІ
id: 28725
Назва: Управління поведінкою споживачів ресторанних послуг (на матеріалах ресторану «Рахман»)
Автори: Дем'янова М.О.
Ключові слова: лояльність, споживач, ресторан, ресторанний бізнес, індустрія гостинності
Дата публікації: 2023-07-06 10:14:58
Останні зміни: 2023-07-06 10:14:58
Рік видання: 2023
Аннотація: У кваліфікаційній роботі проаналізовані теоретичні та методологічні аспекти поведінки споживачів у сфері ресторанного бізнесу. Обґрунтовано використання різних методологій під час створення плану розвитку ресторанного підприємства. Визначено чинники формування, особливості трансформації поведінки споживачів на основі теоретичних, практичних знань та досліджень науковців. Проаналізовано особливості ресторанного бізнесу та його вплив на поведінку споживачів ресторану «Рахман». Проведено оцінку ефективності запропонованих методів управління поведінкою споживачів ресторану «Рахман».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28725
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 45 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28725.pdf Розмір : 800069 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити