Репозиторій ВТЕІ
id: 28598
Назва: Удосконалення якості послуг гостинності в закладах ресторанного господарства (на матеріалах кафе-бару «Шоколад»)
Автори: Кожан В.Ю.
Ключові слова: ресторанний бізнес, послуги, якості послуг, методи оцінки якості послуг
Дата публікації: 2023-06-20 13:03:25
Останні зміни: 2023-06-20 13:03:25
Рік видання: 2023
Аннотація: В кваліфікаційній роботі розкрито теоретико-методологічні засади якості надання послуг у закладах ресторанного господарства; досліджено сутність та методологію надання послуг на базах ресторанних закладів; охарактеризовано методи дослідження оцінки якості послуг у ЗРГ; проаналізовано та проведено оцінку якості послуг у кафе-барі «Шоколад»; охарактеризовано організаційно-економічні елементи підприємства; досліджено шляхи вдосконалення якості послуг гостинності в ЗРГ на прикладі кафе-бару «Шоколад».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28598
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 49 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28598.pdf Розмір : 677095 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити