The Repository of VTEI
id: 28587
Title: Підвищення якості обслуговування споживачів в закладах ресторанного бізнесу (на матеріалах ресторану «Pirosmani»)
Authors: Сінякова А.О.
Keywords: ресторанний бізнес, обслуговування, якість обслуговування, стандарти обслуговування
Date of publication: 2023-06-20 12:47:47
Last changes: 2023-06-20 12:47:47
Year of publication: 2023
Summary: В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність та значення стандартів обслуговування для закладів ресторанного господарства; визначено сучасні підходи до управління якістю та особливості процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства; пПроаналізовано організаційно-економічну характеристику ресторану «Pirosmani»; досліджено контингент споживачів та оцінити якість їх обслуговування в досліджуваному закладі; розроблено шляхи підвищення організаційно-торгівельної діяльності ресторану «Pirosmani»; вдосконалено методи управління персоналом досліджуваного закладу.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28587
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 50 с.
In the collections: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28587.pdf Size : 739223 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge