The Repository of VTEI
id: 28568
Title: Організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на матеріалах туристичної агенції «Miland»)
Authors: Бартощук В.В.
Keywords: реклама, рекламна діяльність, туризм, зарубіжний досвід, туристична агенція
Date of publication: 2023-06-19 10:18:47
Last changes: 2023-06-19 10:18:47
Year of publication: 2023
Summary: В роботі досліджено сутність та роль рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій підприємства; розкрито значення рекламної діяльності в туризмі; розглянуто специфіку організації та розвитку рекламної діяльності в туризмі; надано загальну характеристику діяльності туристичної агенції «Miland»; проаналізовано економічну характеристику туристичної агенції «Miland»; досліджено сучасний стан організації рекламної діяльності ТА «Miland»; визначено проблеми організації рекламної діяльності туристичної агенції; розглянуто основні напрямки зарубіжного досвіду щодо підвищення рівня організації рекламної діяльності туристичної агенції; запропоновано напрямки удосконалення управління організацією рекламної діяльності туристичної агенції «Miland».
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28568
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 58 с.
In the collections: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28568.pdf Size : 662474 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge