Репозиторій ВТЕІ
id: 28560
Назва: Маркетинг = Marketing
Автори: Поліщук І.І.
Ключові слова: маркетинг, товар, ціна, маркетинговий розподіл, просування товару
Дата публікації: 2023-06-14 10:46:51
Останні зміни: 2023-06-14 10:46:51
Рік видання: 2022
Аннотація: Мета вивчення дисципліни - формування у здобувачів освітнього ступеня «молодший бакалавр» ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» системи теоретичних знань про маркетинг як науки та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку, з’ясування ролі маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ освітнього компонента (понятійного апарату, концепцій, моделей); планування та організації маркетингової діяльності; формування розуміння та навичок використання маркетингового інструментарію для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28560
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2023. 22 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28560.pdf Розмір : 365571 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити