The Repository of VTEI
id: 28560
Title: Маркетинг = Marketing
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: маркетинг, товар, ціна, маркетинговий розподіл, просування товару
Date of publication: 2023-06-14 10:46:51
Last changes: 2023-06-14 10:46:51
Year of publication: 2022
Summary: Мета вивчення дисципліни - формування у здобувачів освітнього ступеня «молодший бакалавр» ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» системи теоретичних знань про маркетинг як науки та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку, з’ясування ролі маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ освітнього компонента (понятійного апарату, концепцій, моделей); планування та організації маркетингової діяльності; формування розуміння та навичок використання маркетингового інструментарію для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку.
URI: http://sel.vtei.edu.ua/card.php?id=28560
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2023. 22 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28560.pdf Size : 365571 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge